Image
Top
Navigation
April 16, 2017

New shirt: Rabbits run free

Neues Shirt: Rabbits run free

rabbits run free kaninchenschutz julia beutling

Happy Easter everyone!
At this time of year I usually am on a most important mission: Drawing bunnies! I took the occasion to create another animal welfare shirt with rabbit protection group Kaninchenschutz. I’ve been drawing animal rights themed designs for them for a few years now.
Find them printed on clothes and bags in the Kaninchenschutz shirt shop:
shop.spreadshirt.de/kaninchenschutz


Frohe Ostern für euch!
Um diese Jahreszeit habe ich für gewöhnlich eine höchst wichtige Mission: Häschen zeichnen! Ich habe den Anlass genutzt, um ein neues Tierschutz-Shirt mit dem Kaninchenschutz zu entwickeln. Für den Verein zeichne ich schon seit ein paar Jahren Motive mit Tierrechtshintergrund.
Ihr könnt sie auf Klamotten und Beutel gedruckt hier im Kaninchenschutz Shirt-Shop finden: shop.spreadshirt.de/kaninchenschutz

 

rabbits run free kaninchenschutz julia beutling

rabbits run free kaninchenschutz julia beutling